برسی پیپرپیو WrestleMania 31

بدون شک رسلمنیا مهم ترین ایونت سال در کمپانی WWE و یکی از جذاب ترین و محبوب ترین رویداد های ورزشی در دنیا است.

رسلمنیا امسال در تاریخ 29 مارچ 2015 در شهر سانتا کلر،ایالت کالیفرنیا در Levi’s Stadium که یک استادیوم 75 هزار نفری است برگزار خواهد شد.

——————————————————————————

Kick off:

Tyson Kidd and Cesaro Vs Los Matadores Vs The New Day Vs The Usos

 WWE Tag Team Championship

کیک اف 2 ساعته رسلمنیا 31 با دو مسابقه دیدنی جذاب تر از همیشه دنبال خواهد شد.

تایسن کید و سزارو که در حال حاضر آماده ترین و قهرمانان تگ تیم هستند باید در مقابل 3 تیم دیگر از کمربند هایشان دفاع کنند.

این گروه حتی بدون پین شدن نیز ممکن است کمربند های تگ تیم را از دست بدهند در نتیجه باید در بزرگترین ایونت کمپانی آماده تر از قبل ظاهر شوند.

——————————————————————————

 André the Giant Memorial Battle Royal

مسابقه بتل رویال اندره د جاینت برای اولین بار در رسلمنیا 30 برگزار شد و بر خلاف انتظار به یکی از جذاب ترین مسابقات رسلمنیا تبدیل شد و حتی بین 25 مسابقه برتر سال نیز قرار گرفت.

با توجه به اینکه امسال 7 سوپراستار تاپ کمپانی در مسابقه لدر مچ حضور دارند، حساسیت این مسابقه مقداری کمتر شود اما حضور کشتی گیران قدرتمندی همچون مارک هنری ،کین ، بیگ شو ، رایبک و سوپرایز ویژه این مسابقه یعنی شیمس می تواند جذابیت خاصی به این مسابقه دهد.

—————————————————————————————

مسابقات:

  AJ Lee and Paige Vs The Bella Twins

Tag team match

با اینکه امسال شاهد مسابقه سر کمربند دیواز نیستیم، اما حضور بلا تویینز در یک سمت و حضور پیج و ای جی که بیشترین تعداد قهرمانی را در طول یک سال اخیر دارند، می تواند این مسابقه را به یکی از جذاب ترین مسابقات دیواز تبدیل کند.

—————————————————————————————

Rusev Vs John Cena

WWE United States Championship

همانطور که انتظار می رفت، روسف روند شکست ناپذیری خودش را تا رسلمنیا حفظ کرد و اکنون وی در اولین محک جدی باید خودش را ثابت کند…با اینکه تصور همه بر این است که روسف شکست ناپذیر باقی ماند تا در رسلمنیا رکوردش شکسته شود، اما رسلمنیا همیشه غافل گیر کنند بوده و روسف این فرصت را دارد با شکست جان سینا در بزرگترین استیج WWE به سوپراستار تاپ کمپانی تبدیل شود.

در طرف مقابل پیروزی جان سینا می تواند آغازی برای بازگشت به دوران اوج و شکست وی می تواند مقدمه ای برای پایان کرییر جان سینا در WWE باشد.

—————————————————————————————

WWE Intercontinental Championship Ladder match

یک مسابقه لدر مچ با حضور محبوب ترین و بهترین کشتی گیران کمپانی می تواند این مسابقه را بهترین مسابقه رسلمنیا 31 تبدیل کند. هر چند که کشتی گیران بزرگی همچون دنیل برایان، دولف زیگلر و بد نیوز برت از شانس زیادی در این مسابقه برخوردارند، اما نوع مسابقه به گونه ای است که شانس یک نفر بیشتر از سایرین است و آن کسی نیست جز The Unstable دین امبروس زیرا که پیروزی در یک مسابقه لدر مچ نیازمند ریسک پذیری و بی احتیاطی است که امبروس در آن متخصص است !

—————————————————————————————

Randy Orton Vs Seth Rollins

Singles match

برگزاری چنین مسابقه ای در رسلمنیا از 4 ماه قبل پیش بینی میشد و در راو هفته گذشته با حمله اورتن به رولینز برگزاری آن قطعی شد.

یکی از جذابیت های این مسابقه این می تواند باشد که پس از مدت ها شاهد یک مسابقه برابر بدون دخالت آثورتی برای ست رولینز خواهیم بود و عیار واقعی این کشتی گیر در این شب مشخص خواهد شد.

—————————————————————————————

The Undertaker Vs Bray Wyatt

Singles match

بر خلاف سایر مسابقات،هیچ کس چنین مسابقه ای را در رسلمنیا پیش بینی نمی کرد. بعد از شکست آندرتیکر مقابل لزنر در رسلمنیا 30 امکان حضور دوباره The Phenom بسیار بعید بود. با این وجود حتی اگر تیکر مایل به حضور دوباره در رسلمنیا بود چلنج کردن براک لسنار می توانست انتخاب مناسب تری باشد، اما قبول یک مسابقه معمولی مقابل بری وایت ابهت و احترام چندین ساله نابغه دنیای کشتی کج را خدشه دار می کند و فقط مسایل مالی می تواند توجیهی برای قبول این مسابقه از سوی آندرتیکر باشد.

جدا از همه این مسائل به نظر می رسد WWE برای پایان دادن به وظیفه چند ساله اندرتیکر در رسلمنیا این مسابقه را ترتیب داده است و آندرتیکر با پیروزی مقابل چهره ی جدید ترسناک WWE به کرییر چندین ساله خودش پایان خواهد داد.

—————————————————————————————

Triple H Vs Sting

Singles match

با وجود اینکه در طی 10 سال اخیر همیشه برگزاری مسابقه رویایی آندرتیکر مقابل استینگ در رسلمنیا بر سر زبان ها بود، اما نه آندرتیکر و نه استینگ برای باخت حاضر به حضور در رسلمنیا نشدند در نتیجه امروز تریپل اچ را در مقابل استینگ می بینم و آرزوی مسابقه بین تیکر و استینگ در تاریخ باقی خواهد ماند.

بر خلاف اینکه تریپل یکی از درخشان ترین کرییر ها را در بین سوپراستاران WWE دارد، اما او به عنوان مدیر عامل در جهت پیشرفت کمپانی حاضر به انجام هر کاری است و این جای تقدیر دارد.

شکست مقابل برایان و تحقیر شدن مقابل از جمله اتفاقاتی است که نشان می دهد تریپل اچ به عنوان مدیر عامل در کمپانی حضور دارد و دیگر سوپراستار سابق نیست در نتیجه احتمال پیروزی استینگ که برای اولین و آخرین بار در رسلمنیا حضور پیدا می کند بسیار بیشتر از تریپل اچ است.

—————————————————————————————

Brock Lesnar Vs Roman Reigns

 WWE World Heavyweight Championship

تمامی شایعات و پیش بینی ها را راجب این مسابقه فراموش کنید…

با امضای قرار داد جدید براک لسنار تمامی شایعات خاتمه یافت و اکنون میتوانیم شاهد یک مسابقه برابر بین صاحب کمربند و رومن رینز باشیم.

در حالی که تا چند ماه قبل همه خبرگذاری ها از پیروزی رومن رینز در مین ایونت رسلمنیا صحبت می کردند،اکنون همه چیز برعکس شده است و احتمال پیروزی رینز بر لسنار بسیار ضعیف تلقی می شود.

با توجه به اینکه احتمال برگزاری مسابقه راک مقابل لسنار در رسلمنیا 32 بیش از پیش در حال قوت گرفتن است بعید نیست که در رسلمنیا 31 شاهد همان اتفاقی باشیم که در رسلمنیا 27 رخ داد، یعنی دخالت راک در مین ایونت رسلمنیا و چلنج کردن لسنار برای رسلمنیا 32

—————————————————————————————

برای رسلمنیا امسال نیز با توجه به اینکه در تعطیلات نوروزی قرار دارد،سوپرایز های ویژه ای در نظر گرفتیم و از هفته آینده با انواع ایونت ها مخصوص رسلمنیا در خدمت شما خواهیم بود.

روز یکشنبه 9 فروردین با مراسم هال اف فیم 2015 و روز دوشنبه با پخش آنلاین و دانلود رسلمنیا 31 و بسیاری پست های مرتبط با رسلمنیا همراه شما خواهیم بود.

یکشنبه 9 فرودین متفاوت از همیشه همراه شما خواهیم بود …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 9 فروردين 1394برچسب:جذاب ترین خبرها WWE ONLINE, | 17:27 | نویسنده : شهاب |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
 <